Voor KX gaat de zon op 21 januari





















Uur 1

Maverick Sabre - Let me go
Jonathan Wilson - Desert raven
The Shirts - Laugh and walk away (kxstart)
King - Love and pride
Joe Cocker - Cry me a river(live)
Justin Timberlake - Cry me a river
Foxy Mademoiselle (De plaat van Jazzy)
Mila Gres - Here to stay
Parov Stellar - The phantom
Billy Paul - Let's make a baby
Michael Kiwanuka - Home again (Freakandel speciaal)
Lynnyrd Skynnyrd - Comin' home
Bart Constant - Gravity

Uur 2
Adverts - Gary Gilmore's eyes
Kings go forth - You're the one
Boz Scaggs - I'll be long gone
The Beatles - I saw her standing there

De dubbele bruine met kaas
Nina Simone - My baby just cares for me
Boudewijn de Groot en Ellie Nieman - Meester Prikkebeen
Etta James - Tell mama

Bruce Springsteen - Tenth avenue freeze out
Maccabees - Glimmer (Picturedisc)
Wiley - Boomblast
Dr. Hook - Sylvia's mother
Spinvis - Kom terug
Very next - Heavy weather
KC and the Sunshine band - I'm your boogieman

Download de podcast!

Reacties