Toute Tieleman 16 januari (KX Radio)

Ik mocht op de onderbroek van Tamar passen, dat deed ik met de volgende liedjes:

Uur 1
Drumattic Twins - Feeling kinda strange
Al Green - Here I am (come and take me)
Mark Ronson ft. Mystikal - Feel right
General Levy - Professional ganja smoker (Serial killaz remix)
The Black Crowes - Blackberry
The Buggles - Lenny
Seinabo Sey - Younger (Freakandel speciaal)
Valique - I'm here
Kraftwerk - Das model
Jan Paul v/d Meij - Mooie rijke vrouw (Een ode aan alle vrouwen)
Ann Peebles - Come to mama
Modest Mouse - Lampshades on fire
Olivia Newton John  - Xanadu (Onderbroekendansplaat)
Soulvation - Summer in the city

Uur 2
Huey & Cry - Labour of love
Ameriie - What I want
Jim Croce - I got a name
De Jeugd Van Tegenwoordig - Gekke boys
Blackflower - Desert jungle (Ticket to the tropics)
Bertolf - Burning bushes
George Jackson - Aretha, sing one for me
Live - Selling the drama
Lady Dandelion - Grey sky eyes
Travis - Hit me baby one more time
Graham Central Station - Mirror
Staygold - Wallpaper
The Look - I am the beat
The Magician - Sunlight

De podcasts:
Uur 1
Uur 2



Reacties