BarBarend 14 Mei

Deze week 2 uurtjes, omdat Ed verhinderd was.

Uur 1
The Kik - De zomer en jij
Roman Glanarthur - I-69
Kate Bush - Army dreamers
Michael Jackson + Justin Timeberlake - Love never felt so good
Paul Weller - No tears left to cry
Billy Joel - Movin' out (Anthony's song)
Taymir - Melanie
Claudine Longet - Sugar me
Prince  - Sexy M.F. (Een ode aan alle vrouwen)
The Flamingo's - I only have eyes for you
Chet Faker - 1998
Bob Dylan - Most likely you go your way and I'll go mine. (Mark Ronson edit)
Earth, Wind and Fire - Getaway
Urban cookie collective - The key, the secret
Yonderboi - People always talk about the rain.

Uur 2
Conchita Wurst - Rise like a Phoenix
Paul McCartney & Wings - Live and let die
Phoenix - If I ever feel better
Kasabian - Eez-eh (Freakandel speciaal)
Tove Lo ft. Hippie sabotage - Stay High
The Small faces - Sorry, she's mine
Kelly Marie - Feel's like I'm in love
Usher - Good kisser
Pieta Brown - I'm gone (Rockchick)
St. Germain - Rose Rouge
Tim Knol - Soldier on
Minnie Ripperton - Seasons
The Wiseguys - Ooh la la
Van Halen - Hot for teacher

Reacties