Voor KX gaat de zon op 27 april

Vandaag Hollands Glorie op KXradio. Een lijst met 200 Nederlandstalige pareltjes.
Martje en ik deden het voorprogramma. Fantastisch! Huilen, janken en dansen. Alles kon, alles mocht en alles deden we dan ook.

Uur 1
Willeke Alberti - Samen zijn
Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
Henk Westbroek - Begrijp je nou hou blij ik ben?
Ross & Iba - Wassenaar
Cornelis Vreeswijk - Jantje's blues
The Fouryo's - Zeg niet nee
Lowland trio - Ik kan geen kikker van de kant af duwen.
De Poema's - Ik mis niets
Willy Alberti - Als een wilde Orchidee
Typhoon & the New Cool Collective - Bumaye
The don't touch my crocque monsieurs - Helikopter
Drukwerk - Ik verveel me zo
De Dijk - De cowboy met de witte hoed
Tröckener Kecks - Souvenir
Don Mercedes - Rocky

Uur 2
Willeke Alberti - De winter was lang
Gerard Cox - Het is weer voorbij
Ronnie Tober en Ciska Peters - Naar de kermis
Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken?
Hans Teeuwen - Snoopy
Ronnie en de Ronnies - Help help
Kadanz - De wind
Arne Jansen - Meisjes met rode haren
Nasty - Een moment zonder jou
De Spoetniks - Dat bruine café
Acda & De Munnik - Hoe rook het Vondelpark vannacht?
Hans Dorrestijn - Ging ome Jan maar dood
André van Duin - Angelique
Het Cocktail trio - Kangaroeeiland

Terugluisteren? Vooral doen! Hier!


Reacties