Daft Punk - Adagio for Tron (Teddybear remix)

De relatie is over. Het houden van haar nog niet. Soms lijkt het even weg. Plots, als je er niet op rekent is het er weer. Verdriet. Het is een emotionele achtbaan. Achtbanen zijn vermoeiend. Emotionele al helemaal.
We waren zaterdag naar een festival. Bier, fijne bands, zon, meer bier. Vrienden, weer bier. En toch af en toe dat verloren gevoel. Later nog een whisky-cola. De vermoeidheid begon toe te slaan.
Terug naar huis zaten Jorgen en Peter voor in de auto. Ik in m'n eentje op de achterbank. Natuurlijk ga ik niet wakker blijven. Het is nacht. Ik ben moe. Jorgen heeft een tof album voor de terugrit. De soundtrack van TRON geremixed.
Het is nacht. We rijden. Ik verkeer op het grensvlak van waken en slapen. De nacht wordt diepzwart. De lichtjes in de verte, de lantaarns langs de weg, de lampen van tegenliggers. Terwijl ik in slaap val rijgen de lichten zich aaneen tot lange banen licht in het zwart.


Reacties