Voor KX gaat de zon op 31 maart

Uur 1
Joe Cocker - The letter
Babysitters circus - Everything's gonna be allright
Fleetwood Mac - Tusk (KXstart)
Ben Howard - The Wolves
Robert Parker Jr. - Barefootin'
Bertolf - Burning bushes
Crosby, Stills and Nash - Suite: Judy blue eyes
Nils Landgren - Ain't nobody (De plaat van Jazzy)
Granddy - The Crystal lake
Flying lotus - Unexpected delight
Capeman - Science (Freakandel speciaal)
KX and the Sunshine band - Get down tonight
Shary An - Read my book
Spookrijders - Klokkenluiders

Uur 2
De Dijk - Scherp de zeis
Something happens - Parachute
Simian mobile disco - Seraphim
Spoon - The underdog

De dubbele bruine met kaas
J.J. Jackson - But it's allright
Wim de Bie - Marylou
Joe Bataan - Chick-a-boom

Coldplay - God put a smile on my face
Alabama Shakes - You ain't alone (Picturedisc)
Liquid Soul - I want you to want me
Bobby Womack - Please forgive my heart
The LaLaLies - Lies
Javeon McCarthy - Lost time
Phoenix - 1901
Johnny Otis - Show me the way to go home

En de podcast!

Reacties